Imorn är det dags för final

Fredag..


Bibbidi babbidi boooo. 

Idag var det för mycket på jobbet att göra. Fy tusan.. var kom alla kunderna ifrån. Pust.. stånk.. stön.. det får sammanfatta dagen.. punkt slut.. pulsen stämplar ut.  : )

Imorgon jobbar jag och åker sen ut till ön för att fira storsyrran som fyller 30. Eller detta var väl inte riktigt rätt.. för i sånt fall hade jag själv varit 27.. vilket inte heller stämmer.. inte helt och hållet i alla fall. I passet står det 40.. men jag känner mig inte äldre än 27.. så då kan man väl få kalla sig 27 då.. ja om ingen annan säger emot förstås. : )



Loreen.. rösta rösta rösta..  : )


Imorgon kväll är det också dags för årets Mello-final. Jag kommer ut rätt sent till syrrans firande så alla andra gratulanter har förmodligen redan hunnit gå hem. Men jag har fått en alldeles speciell inbjudan om att äta middag hos dom och sedan stanna kvar och se finalen i Schlager SM.  : )

När vinnaren är korad får jag snällt rulla ner till färjan och bege mig hem och sova några timmar.. för jag jobbar även söndan.

Nu ska jag runda av här och önskar därför Er en riktigt trevlig helg med det ni hittar på. Kör försiktigt.. klä er efter årstid och temp och inte efter modet.. var snälla mot varandra.. glöm inte bort Era nära och kära.. och ta ingen för givet för vem vet hur morgondagen ser ut.  ; )

Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0