Lamm och soligt väder

Torsdag..


Idag drog jag och min kollega J en riktig vinstlott vad gäller att ha fridag från jobbet. Denna dag idag var i och för sig inplanerad i våra scheman.. men ändå. Idag kommer våren till oss och vi välkomnar den med öppen famn.  : )

Jag var med M på bio igår kväll och kan inte förstå den galaktiska floppen av John Carter-filmen. För gillar man Thor.. The green lantern och Iron man.. så kommer man absolut gilla denna. Hunden Woola var Bäst. : )





Nya lamm har kommit på gården. Fåren Ms föräldrar har är otroligt söta och har alla individuella drag. De kan inte alls jämföras med de identiska gråullade fåren på Gotland. Nää.. dom här fåren varierar friskt mellan vitullade.. svarta.. beigea och prickiga.. så söta och jag är förälskad i dom allihop.  : )





Idag ska jag ut till ön och hälsa på Mams en stund innan vi åker bort till tvillingarnas dagis och plockar hem dom därifrån.

Vi ska idag.. ute i solen.. passa på att måla den andra duken med färger som jag tagit med ut till dom. Denna gång tar jag dock inte fram färgen Svart.. då det var en av favoriterna sist. Blir kanske inte så Happy då.. och ska jag ha en chans att få lillsyrran att hänga upp målningarna sen.. så gäller det att det blir konst hon förstår sig på.  : )

Nää.. nu ska jag göra mig lite frukost innan det blir dags att börja bege mig ut mot ön. Hoppas ni får en fin dag med det ni hittar på. Var rädda om er och om varandra så klart.  : )

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0